Wintermaan

Gelezen 40 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 28 Favoriet 6 Recensies 14
Feelgood   Topics 0
De Happymoon animadores zijn terug! Dit keer volg je hun belevenissen op het Canarische eiland, Lanzarote.

Marlou Hennes vertrekt naar het Canarische eiland, Lanzarote. Samen met haar teamgenoten, Moises en Tess, werkt zij hier een winter lang als animadora. In Club Carmena leert Marlou Dani kennen. Ze valt halsoverkop voor de lekkere Lanzaroteño. Houdt hun liefde stand of vormt zijn werk als dj een probleem? De drie vrienden besluiten mee te dingen naar de titel "Beste entertainmentteam van Lanzarote". Het gekonkel rondom de wedstrijd zorgt echter voor onrust binnen de vriendschap. In het licht van de Wintermaan ziet alles er weer rooskleurig uit. Zelfs bad boy Johnny heeft z'n leven gebeterd. Maar hoe oprecht is Johnny? En wint Club Carmena de felbegeerde titel? Een ding is zeker: na deze winter zal Marlou nooit meer dezelfde zijn.

Wendy Louise's smeuïge schrijfstijl bevat veel humor, romantiek en passie. Ideaal voor op vakantie of om bij weg te dromen tijdens gure winteravonden.

Feelgood
Seizoenenserie (2)