Ik wil jou(w) baby!

Gelezen 144 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 112 Favoriet 12 Recensies 33
Feelgood Lijsten 1 Spots 5   Topics 0

Sara Visser leeft haar droom. Ze runt Hoteldebotel, een hotel dat loopt als een tierelier, heeft de leukste familie op aarde en geniet van avondjes stappen met haar chicas. Achter haar schaterlach, schuilt echter een groot verdriet. Sara wil niets liever dan een kindje krijgen. Maar die mannen … hou op, schei uit! Met haar dertigste verjaardag op de loer, voelt ze de tijd dringen. Ze gooit het roer om en vertrekt naar Mallorca. Daar probeert ze stiekem zwanger te raken van haar beste vriend. Zal haar grootste wens uitkomen, zonder dat Alejandro het geheim ontrafelt? Of laat de woest aantrekkelijke Flamencogitarist Joaquin Sara's plan mislukken? Voel het verdriet op de momenten dat Sara worstelt met leugens en bedrog. Lach met haar mee tijdens de hilarische momenten. Valt Sara voor Alejandro (of toch Joaquin?) en schreeuwt ze van de daken: Ik wil jou, baby! Of blijft ze het masterplan volgen en denkt ze stilletjes: Ik wil jouw baby … Wendy Louise's smeuïge schrijfstijl bevat veel humor, romantiek en passie. Ideaal voor op vakantie of tijdens gure winterdagen.

Feelgood
Literaire fictie algemeen
Uitgeverij Wens Boeken
02 oktober 2018
02 oktober 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Wendy Louise

Reacties op: Ik wil jou(w) baby!