Leven na dit leven

Sterven, hoe ervaar je dat? Deze vraag houdt de mensheid als vanaf haar prille begin bezig. Dit verbazingwekkende boek beschrijft de ervaringen van personen die weer tot leven werden gewekt nadat zij klinisch dood waren verklaard door hun artsen, of als gevolg van een ongeluk, ernstig letsel of ziekte, de lichamelijke dood zeer nabij kwamen. De onthullende ooggetuigen-verslagen uit het hiernamaals zijn zo gelijkluidend, zo levendig en zo overweldigend positief, dat ze wellicht een permanente wijziging teweegbrengen in onze ideeën over het leven, de dood en het voortbestaan van de geest.

Is Leven na dit leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Leven na dit leven