Lief meisje, kwaad bloed

Lief meisje, kwaad bloed

Rank 1978 Gelezen 156 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 218 Favoriet 18 Recensies 20
Young adult Artikelen 2 Newsroom 2 Lijsten 1   Topics 0
Pip Fitz-Amobi is geen detective meer. Met de hulp van Ravi Singh bracht ze een true crime-podcast uit over de moord die ze vorig jaar samen oplosten. De podcast ging viral, maar toch beweert Pip dat haar opsporingsdagen achter haar liggen.

Die belofte moet ze doorbreken wanneer een kennis van Pip vermist raakt. Jamie Reynolds is verdwenen, maar de politie doetniets. En als zíj niet naar Jamie zoeken, doet Pip het wel. Tijdens de zoektocht onthult ze steeds meer duistere geheimen van haar stad… en deze keer luistert IEDEREEN via haar podcast mee. Maar zal ze Jamie vinden voor het te laat is

Young Adult
Fictie 15+
Volt
25 februari 2021
25 februari 2021

Carmen Ploeg Hebban Recensent

Spannend verhaal, maar overbodig?

door: Carmen Ploeg 2 likes ebook

Net een moord opgelost en dan wordt er ineens een vermissingszaak voor je voeten geworpen. Het leven van tiener Pip is verre van normaal te noemen. Ook al was Pip ervan overtuigd dat ze nooit meer als detective te werk zou gaan, ze kan toch geen nee zeggen tegen de hulproep van haar vrienden. Lief...

Reacties op: Lief meisje, kwaad bloed