Liefdestrainer

Julia Llewellyn
DE LIEFDESTRAINER
De relatie van Katie en Paul is voorbij. Hij heeft haar hart gebroken en zij wil dat nooit meer meemaken. Sterker nog: Katie wil dat nooit meer het hart van welke vrouw ook gebroken wordt. Ze ontdekt haar talent als adviseur en wordt een unieke dienstverlener: Liefdestrainer.
Bij dit werk gaat ze er vanuit dat mannen net jonge honden zijn: ze moeten alleen nog wat manieren leren. De eerste klant van Katie is Rebecca, een beroemdheid die alles heeft wat ze wil behalve een gelukkig liefdesleven. Lukt het Katie een man voor Rebecca op te voeden? En hoe zit dat ondertussen met haar eigen liefdesleven?
De liefdestrainer'is een hilarische roman, maar ook een romantisch verhaal over de zoektocht naar ware liefde.
Julia Llewellyn is journaliste en woont in Londen. Zij publiceerde eerder het reisboek Reizen zonder mijn tante: in het voetspoor van Graham Greene. Onlangs verscheen haar nieuwe roman Als ik jou was.

Is Liefdestrainer het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Liefdestrainer