Lily

Rank 326 Gelezen 7 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 17 Favoriet 2 Recensies 3
Junior   Topics 0
Buiten is het vijftig graden. De zeespiegel stijgt elke dag en er is om de haverklap een lockdown door een of ander nieuw virus – of erger: een vieze schimmel. Maar het zal Lily allemaal worst wezen. Ze is veertien, baadt in luxe, en is altijd druk druk druk als een van de bekendste influencers van haar tijd.

Wanneer ze op vakantie halsoverkop verliefd wordt op de goddelijke mopperpot Samuel, stort ze zich in een knettergek avontuur om zijn hart (en zijn lippen) te veroveren. Waar ze niet op gerekend had, was de harde waarheid over het leven dat ze leidt. Een ontdekkingstocht die niet alleen haar bestaan, maar dat van elke jongere op de planeet op z’n kop zal zetten.

Een meisje dat alles heeft, geeft haar prinsessenleventje op voor de liefde. Ze krijgt er een verpletterende verantwoordelijkheid voor in de plaats.

Tom De Cock is constant verbaasd, en geïnteresseerd in letterlijk alles. De voorbije tien jaar werkte hij achter de schermen aan de meest uiteenlopende programma’s en in 2009 stond hij mee aan de wieg van jongerenzender MNM. In 2020 nam hij afscheid van de zender en sindsdien richt hij zijn pijlen op boeken, televisie en podcasts. Lily is zijn veelbelovend debuut voor +11-jarigen.

Kind & Jeugd
Fictie 13-15 jaar