Lisey's verhaal

Lisey's verhaal

Thrillers & Spanning   Topics 0
(POD) Nu een Apple Original-serie met Julianne Moore en Clive Owen. In Lisey’s verhaal (Lisey’s Story), de bestseller van meesterverteller Stephen King, komt Lisey terecht in de duistere wereld waar de demonen van haar overleden man nog niet verdwenen zijn.

Lisey Landon verliest haar man na vijfentwintig huwelijksjaren. Scott Landon was een gevierd bestsellerauteur en een gecompliceerd mens, een man met evenveel talenten als geheimen. Al voor ze trouwden wist Lisey dat Scott soms een plaats bezocht – een plaats die hem zowel beangstigde als heelde, die hem levend op kon eten of hem de ideeën gaf die hij nodig had om te leven en te schrijven.

Twee jaar na zijn dood is het aan Lisey om zijn demonen onder ogen te zien en om naar die angstaanjagende plek, genaamd Boo’ya Moon, te gaan. Wat begint als een poging van een weduwe om de werkkamer van haar man op te ruimen, eindigt in een levensgevaarlijke reis door de duisternis die Scott in zich had…

‘Zijn gave om verhalen te vertellen is fenomenaal.’ Lee Child

Spannende boeken algemeen