Louter genot

Louter genot is het tweede deel van Hans Düttings driedelige serie dagboeken. Al is Dütting een workaholic, toch heeft hij ook nog tijd over voor de aangename dingen in het leven, zoals hij al liet weten in zijn eerste openhartig dagboek: Wijn, vrouwen en plezier. De dagboeken van Dütting hebben structuur, het is een doorlopend verhaal over, vrouwen, lekker eten, wijn, schrijven, schrijvers, muziek, ergernissen, lm, erotische fantasieën en werkelijkheid. Hij noemt de
dingen bij de juiste naam, zoals het hoort in een dagboek. Een fragment: 'Echt herfstweer, koud in huis, dus de verwarming hoger gezet, twintig graden in huis is genoeg. Ik denk veel aan Japan. Mijn studieboek 'Quick and easy Japanese' naast mijn bed gelegd, neem voor het slapen gaan nog even wat lesjes door. Belangrijk bij aankomst is Ryoken kensa: paspoort controle, en vooral: Nimotsu
hikitori: bagage claimen, want voor je het weet ben je alles kwijt.

Is Louter genot het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Louter genot