Maagdelijk blauw / Ik droomde in blauw

Ella Turner verhuist met haar man naar een klein dorpje in Frankrijk. Ze probeert een plek te veroveren in de hechte gemeenschap, maar de dorpelingen laten haar links liggen. Eenzaam als ze is verdiept Ella zich in de geschiedenis van haar voorvaderen uit de tijd van de Hugenoten. Ze ontdekt dat vier eeuwen geleden zich een afschuwelijk drama heeft afgespeeld rond Isabelle du Moulin, een vrouw die werd verdacht van hekserij en beschimpt vanwege haar band met de Heilige Maagd. Hoe meer Ella te weten komt over het leven van Isabella, hoe meer overeenkomsten zij met haar eigen leven ontdekt. Maagdelijk blauw is een beklemmend en fascinerend verhaal van twee vrouwen die vier eeuwen na elkaar eenzelfde lot moeten ondergaan.

Is Maagdelijk blauw / Ik droomde in blauw het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Maagdelijk blauw / Ik droomde in blauw