Marionet van de duivel 2

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Dit boek is deels een memoir, maar bestaat deels ook uit mijn eigen onderzoek en verkregen insiderinformatie. Het behandelt o.a. het satanisme als een machtige wereldwijde beweging, de minderheid van satanisten die kannibalisme beoefenen en bloed drinken, en de hoogbekwame satanisten die meesters zijn over de occult en over krachtige paranormale gaven beschikken.
Hoewel ikzelf een Christen ben, ben ik van mening dat dit boek ook zeker voor lezers met andere geloofsovertuigingen interessant zal zijn. Overigens zal ik in dit boek niet proberen het Christendom te promoten, noch alle vormen van het satanisme af te keuren. Dit boek is geschreven als respons op de reacties van lezers van mijn eerste boek: Marionet van de duivel.

Fragment:

'Bob legde uit dat dit alles deel uitmaakte van een trainingsprogramma voor directeurs ... Deze verschrikkelijke praktijken dienden als een soort test: als een man niet in staat was om hier aan deel te nemen, dan werd hij niet geschikt bevonden om een internationale corporatie te leiden ... Dit alles had als doel om zakelijke directeurs psychologisch zo te conditioneren dat zij de bevolking als objecten zouden beschouwen.'

Thrillers & Spanning , True crime
True crime