Marionet van de duivel

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Dit is een persoonlijk memoir van mijn ervaringen van kindermisbruik en hersenspoeling binnen een satanische cultus.
In dit boek geef ik informatie vrij over hoe kinderprostitutie is verwikkeld met politieke en financiële corruptie.

Vanwege de ongewone omstandigheden van mijn situatie verschilt dit boek wellicht van andere boeken over ritueel misbruik. De meeste mensen die hier zo dicht mee in aanraking zijn gekomen kunnen hun verhaal namelijk niet navertellen, of weten nooit meer aan de cultus te ontsnappen.

Ondanks dat mijn ervaringen wellicht niet kenmerkend zijn, stel ik de lezer wel in staat het emotionele landschap te begrijpen van een kind dat wordt gehersenspoeld en seksueel wordt misbruikt.

Ook besteed ik aandacht aan de dappere personen die mij hebben geholpen aan deze cultus te ontsnappen, en praat ik over de verzetsbeweging die deze nieuwe wereldorde tracht te ondermijnen.

Dit was een ontzettend moeilijk boek om te schrijven en mijn leven is meerdere malen bedreigd voor het publiceren ervan. Echter ben ik ervan overtuigd dat de lezer dit boek uiteindelijk zal zien als een boek dat hoop geeft in plaats van angst.

Thrillers & Spanning , True crime
True crime
Brave New Books
30 september 2020
30 september 2020
9789464181920

Reacties op: Marionet van de duivel