Mashup

Mashup

Gelezen 6 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning Artikelen 1   Topics 0
Davids dag begint zo goed. Zijn beste vriend Onno, met al diens paranoïde verhalen over de kapitalistische samenzwering, heeft ongelijk gekregen: Davids nieuwe gadget, de vierde generatie Orakl Ambient Web-smartphone, is alles wat hij ervan heeft verwacht, en meer. En in de winkel waar hij het toestel heeft gehaald, heeft hij ook nog eens een meisje ontmoet dat hem op de best mogelijke manier van zijn stuk brengt.
Maar dan ontdekt hij de kennelijke kniebuiging die Orakl voor de commercie heeft gedaan. En terwijl hij in woedende verontwaardiging naar Orakl trekt om verhaal te halen, hoort hij van Onno dat diens zusje wordt vermist. Davids consumentenkruistocht verandert in een expeditie naar de duisterste hoeken van Amsterdam, waar niets blijkt te zijn wat het lijkt...

Thrillers & Spanning , Sciencefiction & Fantasy
Science fiction