Ontmoeting met vormgever

Ontmoeting met vormgever

Gelezen 7 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning   Topics 0
De deur slaat te hard achter hem dicht. Mark, een alcholische dertiger, staat op straat na een rampzalig etentje met oude vrienden. Hij is weer alleen, en misschien wel wéér twee vrienden armer. Voor de zoveelste keer zoekt Mark zijn weg naar de stad, de lichtjes en de kroegen, naar vergetelheid en vluchtige genegenheid.
Wakker wordend naast een vreemde vrouw is het niet alleen de kater waardoor hij zijn nacht berouwt. Op zoek naar sterke koffie in de onbekende keuken krijgt hij uit het niets bezoek van tijdreiziger Jolo. Jolo vertelt hem exact op welk moment in het verleden zijn leven de verkeerde kant op begon te gaan-en biedt hem aan om hem op dát moment een tweede kans te geven.
Jolo is echter een Vormgever, een amorele estheet die zijn eigen redenen heeft om Mark mee terug te nemen in de tijd...

Thrillers & Spanning , Sciencefiction & Fantasy
Science fiction