Masterchef - Het kookboek

Masterchef - Het kookboek

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair Artikelen 1   Topics 0
MasterChef - Het kookboek bundelt alle succesrecepten uit het eerste seizoen. Of het nu gaat om vlees-, vis- of vegetarische recepten; de 12 finalisten, geselecteerd uit honderden enthousiaste amateurkoks, tonen hun talent, creativiteit en vindingrijkheid.
MasterChef - Het kookboek biedt ruimt 75 originele en veelzijdige recepten, van spannende cupcakes en ingewikkelde bereidingen met kreeft tot oer-Hollandse stamppot en een klassieke Franse bouillabaisse. Het boek wordt aangevuld met algemene culinaire informatie, snijtechnieken en verschillende masterclasses waarin enkele basistechnieken stap-voor-stap worden uitgelegd.

MasterChef - Het kookboek komt voort uit het programma dat aan de basis stond van alle kookprogramma's en dat nu ook eindelijk te zien is op de Nederlandse televisie. MasterChef is al ruim 10 jaar een fenomeen bij de BBC en in het najaar 2010 is de Nederlandse spin-off gebaseerd op het Australische format uitgezonden.
In dé talentenjacht voor amateurkoks draait alles om passie voor koken. De jury, bestaande uit tweesterrenchef Hans van Wolde van restaurant Beluga, culinair-criticus Alain Caron en chef-kok Peter Lute van het restaurant Lute, selecteerde uit ruim 600 aanmeldingen 12 finalisten. Na een spannende competitie mag Estée zich de eerste Nederlandse MasterChef noemen.

Culinair
Eten en drinken algemeen