Pasta di Janny_Janny van der Heijden_nieuw omslag

Pasta di Janny

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 1 Recensies 1
Culinair Artikelen 5   Topics 0

'De lekkerste pasta maak je zelf', aldus Janny van der Heijden. En dus kan een kookboek van deze veelgeprezen culinaire alleskunner over dit onderwerp niet uitblijven.

Vanaf de basis tot het eindproduct: welke bloem kun je gebruiken, maak je verse pasta met water of met eieren, wat zijn de tip die Italiaanse mama's al generaties doorgeven? Kortom, van het maken via het koken van pasta tot en met de best bijpassende sauzen, niets blijft onbesproken. Met dit kookboek perfectioneer je je pastagerechten door het juiste gebruik van materialen en producten.

Janny van der Heijden legt je alles haarfijn uit, geeft tips voor bijzondere sauzen en vullingen bij je zelfgemaakte pasta en laat je ontdekken hoe simpel en lekker het is om zelf pasta te maken.

Culinair
Eten en drinken algemeen
Good Cook Publishing
22 april 2016

Recensies

Eindelijk lekkere, verse pasta

door: Erica Ganzevles 2 likes
Janny van der Heijden is hoofdredacteur geweest van Tip Culinair, werkt achter de schermen van tal van kookprogramma’s op tv, maar we kennen haar uiteraard allemaal als charmant, altijd vriendelijk en goedlachs jurylid van Heel Holland Bakt. Op mijn bucketlist stond al een tijdje het item “zelf...