Met een slakkengang

Met een slakkengang is meer dan een reisverhaal. Het vertelt ook over ontmoetingen die de auteur op zijn reizen had. Gesprekken met mensen die toevallig op z’n pad kwamen. Vaak met bijzondere verhalen. In dit boek vertelt hij over een reis door Frankrijk en Nederland. Door de reisbeperkingen die corona met zich meebracht, ontdekte hij hoe mooi ons eigen land is en dat je niet ver van huis hoeft om te genieten van rust en bijzondere natuur. Het boek is niet alleen interessant voor camperreizigers. Maar ook voor wie van reizen, natuur en mensen houdt. Al vele jaren reist Erik Couwenhoven met zijn vrouw met een camper door vooral het zuiden van Europa. Vier jaar woonden ze in hun huis op wielen. Na tien jaar zwerven op zee en over land streken ze neer in Friesland en maken regelmatig korte en langere reizen met de camper.

Is Met een slakkengang het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Met een slakkengang