Mijn eerste groeiboek: Sien rijmt op Rien

Sien en Rien wonen tegenover elkaar. Vanuit hun raam kunnen ze elkaar zien. Samen met hun dieren, Rat en Duif, beleven ze allerlei avonturen. Ze maken een hok voor Duif, verkopen groenten op de markt en knappen een verloederd standbeeld van een postduif uit de grote oorlog mooi weer op.

Lees de belevenissen van Sien en Rien helemaal zelf! Letter na letter. Woord voor woord. Zin per zin. Want de verhalen volgen jouw eigen leesweg. Ontdek de magie van zelf leren lezen. Stap voor stap. De mopjes, versjes en toffe informatie zorgen ervoor dat leren lezen nog leuker én leerrijker wordt.

Is Mijn eerste groeiboek: Sien rijmt op Rien het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn eerste groeiboek: Sien rijmt op Rien