Mijn favoriete desserts

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 1 Recensies 1
Culinair Artikelen 2   Topics 0

Mijn favoriete desserts: een boek met meer dan 150 geweldige desserts. Van de auteur van de bestseller Appeltaart en Weekendlunch
Of je nu houdt van mousse, tiramisu, taart, crumble, fruit of chocolade, Mijn favoriete desserts van Janneke Philippi geeft je recepten voor allerhande nagerechten. Op de haar kenmerkende stijl, met aandacht voor variaties, presentatie en extra tips laat Janneke Philippi zien dat niet het hoofdgerecht, maar het dessert feitelijk het hoogtepunt van de maaltijd is! Toegankelijke en toch verrassende recepten voor dessertklassiekers, zoals fluwelige chocolademousse, vanilleparfait en appel-kaneelcrumble, maar ook citroentiramisu, bosvruchtencharlotte en hazelnootgebakjes.

Culinair
Eten en drinken algemeen
Karakter Uitgevers BV
26 september 2013
26 september 2013
9789045206035

Culinair feest

door: Fabulous Food Fan 1 like

Na de bestsellers Appeltaart en Weekendlunch is Mijn favoriete Desserts het derde boek van Janneke Philippi.
Zoals jullie waarschijnlijk weten ben ik groot fan van de boeken en recepten van Janneke Philippi. Elke maand levert ze een schitterende bijdrage aan Delicious Magazine. Haar stijl is...

Reacties op: Mijn favoriete desserts