Mijn gesprekken met Sam

Hij zou gewoon een solozeiltochtje maken, Joost van den Berg, zoals hij wel vader doet. Maar al gauw komt hij in een stevige storm terecht, die midden op zee eindigt tussen vier pilaren. Het zweet breekt hem uit. Tussen de poten schuiven tot zijn verbijstering vier wanden omhoog, in een van de wanden gaat een deur open en iemand noemt zijn naam. Het is het begin van een bizarre ontmoeting. Het wezen, dat zowel man als vrouw zou kunnen zijn, dat hem uit zijn dagelijkse leven heeft gehaald, wordt door Joot Sam genoemd. Hij komt van een buitenaardse beschaving en blijkt een plan met planeet aarde te hebben. Joost moet contact zoeken met de politieke partij Milieu Belangen en proberen de grootste van het land te worden. Gesteund door gegoede sponsors lukt hem dat vrij moeiteloos. De veranderingen van de wereld begint langzamerhand vorm te krijgen.

Is Mijn gesprekken met Sam het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn gesprekken met Sam