Mijn held de huurmoordenaar

jeugdboek, misdaad, vriendschap, familie, pleeggezin, humor, geweld, Nederlands, van eigen bodem

Een hard, flitsend en ook grappig boek over een onverwachte vriendschap. Voor young adults die wel wat zien in gangsters, foute vriendjes en weggelopen meisjes.

Crimineel op leeftijd Leo Meijer stuit tijdens zijn ontsnapping uit de gevangenis op Roos. Die was eerst met haar vriendje weggelopen van haar pleegouders en is onlangs ook voor die rotzak gevlucht. En nu wordt ze met een ontsnapte gangster geconfronteerd … Maar Leo is aardig. Hij is zo vriendelijk om voor Roos te zorgen tot ze zelf beseft dat ze beter af is bij haar pleegouders. Dat ze teruggaat, staat voor hem vast. Maar de luxe waarmee Leo zich omringt, bevalt Roos wel en ze stelt de terugkeer naar haar vroegere leven uit. Leo en Roos genieten van hun tijd samen, tot er iets ergs gebeurt.

Recensies (3)

Meer recensies

Is Mijn held de huurmoordenaar het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn held de huurmoordenaar