Mijn zoon heeft een seksleven en ik lees mijn moeder Roodkapje voor

Mijn zoon heeft een seksleven en ik lees mijn moeder roodkapje voor

Gelezen 391 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 56 Favoriet 9 Recensies 8
Literatuur & Romans Lijsten 3 Spots 1   Topics 0
Heleen en haar man Peter kweken winterbloeiende planten. Ze houden van hun werk, van elkaar en van hun twee kinderen. Maar als Heleen bijna vijftig is, beginnen niet alleen haar hormonen haar parten te spelen. Haar zoon maakt een fietstocht door Australië, angstig ver weg, en haar huwelijk vertoont achterstallig onderhoud. Als dan ook nog haar moeder, met wie zij een moeizame relatie heeft, een herseninfarct krijgt, wordt Heleens leven steeds grotesker. En dat is niet het enige probleem waar ze mee te maken krijgt.
Gaat haar man tegenwoordig vreemd? Hoe moet zij haar dochter Lizzy beschermen tegen alle gevaren van het leven? En zal de schildpad Bingo, haar moeders oogappel, ooit nog ontwaken uit zijn winterslaap?

Illustraties
Peter Vos
Dwarsligger®
07 januari 2006
23 februari 2013

Reacties op: Mijn zoon heeft een seksleven en ik lees mijn moeder roodkapje voor