Mijn zoute zoen

En nu is Kobe er 'Ik dacht dat hij het nooit aan ging vragen' Hij had alles te verliezen en ik alles te winnen. Ik wilde niet dat hij verdriet zou hebben. Maar zijn ogen schoten vuur. 'We winnen samen en we delen samen', zei hij vastbesloten. 'Ook als ik doodga?' 'Als je dwaze dingen zegt, moet ik je kussen', zei hij, plotseling overmoedig. Kobe en Nienke verblijven allebei in het Zeepreventorium in De Haan. Maar om heel andere redenen. Kobe vecht tegen overtollige kilo's. Hij is vastbesloten om af te vallen, ook al moet hij daarvoor keihard sporten, doorbijten en afzien. Nienke vecht tegen een heel agressieve vorm van mucoviscidose. Zij wil voluit van elke dag genieten, ondanks de intensieve en vermoeiende behandelingen. Het verhaal van Kobe en Nienke begint als een wondermooi sprookje. Maar is er tijd genoeg om samen lang en gelukkig te leven? GERDA VAN ERKEL draagt warme herinneringen van haar bezoeken aan het Zeepreventorium in haar hart. Dit boek is haar geschenk aan alle Kobes en alle Nienkes, aan iedereen die vecht, met en voor hen. Een aangrijpend liefdesverhaal vol vreugde en verdriet, vallen en opstaan, hopen en dromen.

Recensies (1)

Is Mijn zoute zoen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mijn zoute zoen