Moordspel in het bos

Het fluitsignaal klonk hard en snerpend. Iedereen bleef staan, behalve ik. Ik baande me een weg door het bos, alles bij elkaar had ik drie minuten om mijn slachtoffer te vinden en te doden. Ik haastte me naar de plek die Kirk van tevoren had aangewezen. Hij was er en zat met zijn rug tegen de boom.
Een ogenblik lang zei ik niets, toen nam ik zijn gezicht in mijn beide handen, draaide zijn hoofd naar me toe en kuste hem op zijn mond. Het was een lange, warme kus en een tijdlang wist ik niet waar hij begon en ophield. We waren één. Ik liet hem langzaam los, bracht mijn lippen naar zijn oor en fluisterde: 'Je bent dood.'
Kort daarna verandert het spel in realiteit: Kirk wordt echt vermoord. Anna begrijpt er niets van. Waarom zou iemand Kirk hebben willen doden, iedereen mocht hem toch graag?
Als de verdenking op haar broer Bill valt gaat Anna zelf op onderzoek uit. Daarbij ontdekt ze dingen die ze liever niet had geweten. Het aantal verdachten groeit, maar ook het gevaar!

Is Moordspel in het bos het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Moordspel in het bos