My Boyfriend is Artsy, I am the Fashionista

Gaan mode en kunst samen? Mode en kunst zijn er niet alleen op straat, beide zijn ook in onze geest aanwezig. Mode en kunst zijn zowel fysieke als psychologische instrumenten die ons aanwezig maken in deze wereld. Ze brengen momenten van betovering en passie. Ontdek de romantische botsing tussen kunst en mode in de vorm van een liefdesverhaal tussen twee jonge mensen en maak kennis met het ware karakter van twee werelden die van elkaar verschillen. Dit boek brengt een mix van fictie en non-fictie. De love story tussen een kunstenaar en een fashionista leert ons dat zowel mode als kunst een élan vital voor de mens kunnen zijn. Herinnert u zich uw eerste kennismaking met kunst en mode? Werd het kunst verzamelen of mode consumeren? Mode is actie. Kunst is een weerspiegeling van deze actie. De auteurs van dit boek brengen experts van beide disciplines samen, waaronder 20 topontwerpers en kunstenaars. Treed binnen in de magische werelden van kunst en mode!

Is My Boyfriend is Artsy, I am the Fashionista het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op My Boyfriend is Artsy, I am the Fashionista