Mystical miles 1

Hardloopverhalen uit Nederland en de rest van de wereld Zweet dat prikt in je ogen. Een pad dat geen pad blijkt te zijn. Lopen in het pikkedonker. Jezelf overtreffen, niet door sneller te lopen maar door avonturen te beleven die je eerst niet durfde. Hardlopen kent veel gedaantes. Met Mystical Miles gaan we op zoek naar niet eerder vertelde verhalen én adembenemend mooie foto’s. In deze editie Nelson Mandela • New York in lockdown • Terschelling bij volle maan • Angst in Finland Steve Prefontaine • Bertus van Schorem • De verdwaalde hardloper • en nog veel meer Met o.a. Hasna el Maroudi, Paul Vorwerk, Jere van Dyk, Lidewey van Noord, Ernest van der Kwast, Wiep Idzenga, Léonie van den Haak, Tim de Wit, Dolf Jansen, Leon Verdonschot, Koen de Jong, Tim van der Veer, Emily Maye

Is Mystical miles 1 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Mystical miles 1