Naat Ik hou mijn adem in!

In dit derde boek leert Naat veel over zijn zus, over pestkop Jan en ook over zichzelf. Met illustraties die stoere jongens en meisjes zeker aanspreken. Vanaf 7 jaar. Naat is een jongen van zeven. Hij houdt niet van druk en anders. Hij wil het liefst dat alles zijn gewone gangetje gaat. Naat heeft dan ook geen zin in een logeerpartijtje bij tante Pie. Hij kent haar niet eens! Gelukkig valt tante Pie goed mee. Naat en zijn zusje Joen amuseren zich aan zee. Maar ook klasgenoot Jan is aan zee. Hij logeert bij zijn oma. Oma Katrien is tof, maar Jan is een pestkop. Naat houdt zijn adem in... In dezelfde reeks: 'Ik ben Naat!' en 'Naat - Ik durf!'

Is Naat Ik hou mijn adem in! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Naat Ik hou mijn adem in!