Niets moet, alles mag

Een herziene uitgave van een inmiddels klassieke bestseller, met een aansprekende nieuwe cover en een frisse lay-out.

Dit boek is al voor tal van mensen een eyeopener geweest: de ontdekking dat het niet de omstandigheden zijn die ons gestrest maken, maar onze perfectionistische en irrationele opvattingen. Het aanleren van de RET-methode helpt om deze opvattingen te leren herkennen en veranderen. Met als resultaat een belangrijke vermindering van stress, angst en boosheid. En bovendien meer zelfvertrouwen en een beter begrip van jezelf en anderen, waardoor je allerlei zaken kalmer en efficiënter kunt aanpakken.

Drs. C. Roest is klinisch psycholoog en schreef ook 'Tijd maken' en 'Wat dwang met je doet'. Hij is eindredacteur van de serie 'Wat ... met je doet'.

Is Niets moet, alles mag het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Niets moet, alles mag