Nieuws! Ben ik al beroemd?

Claudia kan het haast niet geloven. Er komt een speciale editie voor kinderen van 'Ben ik al beroemd?'. Haar favoriete tv-programma! En zij mag samen met vijf andere kinderen naar het huisje waar ze dag en nacht worden gevolgd door tientallen camera's. Pas in het huis ontdekt Claudia hoe de wedstrijd echt in elkaar zit. En daar is ze het niet mee eens! Samen met de andere kinderen neemt ze de regie van het tv-programma zelf in handen.Jørgen Hofmans las het bericht 'Boosheid over kinder-Big Brother' in de krant. Hij schreef een spannend verhaal dat kinderen tot denken aanzet. Hoe ver mag je met kinderen op tv gaan?AA

Is Nieuws! Ben ik al beroemd? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Nieuws! Ben ik al beroemd?