Noem me Nathan

De puberteit is voor veel jongeren verwarrend, maar voor Lila is het extra heftig. Ze voelt zich verraden door haar eigen veranderende lichaam. Die borsten horen niet bij haar! In de spiegel ziet ze iemand in wie ze zich absoluut niet herkent en ze weet zich er geen raad mee. Ze sluit zich af voor haar ouders en vrienden en voelt zich helemaal alleen met haar wanhoop en alle vragen die ze heeft. Het belangrijkste antwoord weet ze al snel: ze is geen meisje, ze is een jongen!
Haar omgeving reageert liefdevol en Lila kan beginnen aan de reis naar wie ze werkelijk is: Nathan.

Toon details

Is Noem me Nathan het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Boeken van dezelfde auteur

Gesponsord

Leen (27) zit gevangen in een kelder. Pas als hij zelf begrijpt waarom, zal zijn moeder hem vrijlaten. Literaire thriller. Spannend en aangrijpend. Vakantietip!

Stemmen laat de kracht van taal laat zien. Bijzonder knap hoe Boekwijt erin slaagt warmte en kou en hoop en verdriet in enkele zinnen te vangen.

Reageren op Noem me Nathan

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.