Nultijd

Rank 6588 Gelezen 82 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 29 Favoriet 3 Recensies 7
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 2   Topics 0
Eigenlijk is de actrice Jola met haar partner Theo naar het Canarische eiland gekomen om zich op haar nieuwe rol voor te bereiden. Maar wanneer ze Sven ontmoet, overtreedt ze alle spelregels en een onschuldige flirt mondt uit in een levensgevaarlijke driehoeksverhouding.

Sven heeft Duitsland verlaten en zich gevestigd als duikinstructeur. Geen inmenging in andermans problemen – dat is zijn motto. Maar tijdens de duiklessen met Jola en Theo verandert Sven echter van toeschouwer in deelnemer. Discipline en vertrouwen zijn belangrijk bij het duiken en juist tijdens de nultijd vechten de partners het onderling uit.

Oorspronkelijke titel
Nullzeit
Anthos
28 maart 2013
15 mei 2014

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Salustia

Een psychologische thriller die tot het eind amuseert

door: Dirk Koppes 3 likes

Stop vier mensen in een hogedrukpan en kijk wat er gebeurt. Liefst twee stellen, waar de relationele slijtage heeft toegeslagen en waar elke verandering alleen maar een verbetering kan inhouden. Een geliefd literair procedé, dat we terugvinden van Herman Kochs Het Diner tot Edward Albee's Who’s...

Reacties op: Nultijd