Octopus droomt van een lief

Junior   Topics 0
Octopus heeft drie harten. Maar sinds hij een blauwtje liep, zijn die alle drie gebroken. Genoeg vissen in de zee, denk je? Wie weet helpen Piranha, Krab of Zwaan ’m aan een lief. Het wordt een spetterend liefdesavontuur!

In het derde verhaal in de beestige boekenreeks van Lynn Pinsart en Flore Deman volgen we een octopus op zijn zoektocht naar de liefde. Net als in Koala zit verstopt en Giraf wil ook een geluid staat een dierenweetje centraal in het vrolijke voorleesverhaal, wordt er naar hartenlust met taal gegoocheld en zijn de illustraties adembenemend sfeervol.

Lynn Pinsart werkt bijna 10 jaar voor reclamebureaus, waar ze koffie omzet in straffe copy. Als kersverse moeder debuteerde ze met deze beestige boeken. Haar verhalen zitten vol dolle dierenweetjes, veel woordliefde en een vleugje kaka-pipi-humor.

Flore Deman debuteerde met deze beestige boekenreeks. Ze illustreert voor kranten en magazines en is huisillustrator voor Memento Woordfestival Kortrijk. Haar illustratie The Narcissist haalde in 2020 de shortlist van de World Illustration Awards.

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)
11 augustus 2021
11 augustus 2021

Reacties op: Octopus droomt van een lief