Odins lot

Odins lot

Rank 604 Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 17 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning   Topics 0
Als je het noodlot weet te ontwijken, prijs je jezelf dan gelukkig? Of ben je je voor altijd bewust van het loerende gevaar dat jou op een onbewaakt ogenblik alsnog zal grijpen?

Nadat de 42-jarige Odin 's avonds laat een verkeersongeluk heeft veroorzaakt, vindt hij de bestuurder van de andere auto dood achter het stuur. Uit angst voor de gevolgen ontvlucht hij de plaats van het ongeval en besluit zijn betrokkenheid geheim te houden. Gebukt onder schuldgevoel raakt Odins geobserdeerd door het leven van de man. Hij zoekt contact met de weduwe Jolande en probeert zich te verzetten tegen zijn groeiende verliefdheid op haar. De zielsverwantschap tussen hen is sterk en de liefde blijkt onvermijdelijk. Maar terwijl Jolandes huisvriend Bodas er alles aan doet om het prille geluk tussen Jolande en Odins te verwoesten, dreigt het speurwerk van de politie Odins geheim bloot te leggen. Lukt het Odin om zijn schuld verborgen te houden en te ontkomen aan de weerzinwekkende waarheid?

Odins Lot is de vierde literaire thriller van de Nederlandse schrijfster Sietske Scholten. Haar boeken staan bekend om de meeslepende situaties en de ijzersterke plots. Sinds 2017 staat haar roman Beet in de top 10 van Bol.com best beoordeelde Nederlandstalige literaire romans.

Lezersreviews:
'Spannend, meeslepend, beklemmend, en dan dat plot! Dat had ik niet zien aankomen! Echt een aanrader!'

'Wat een huiveringwekkende literaire thriller! Sietske Scholten heeft een zeer prettige schrijfstijl en laat de lezer op het puntje van zijn stoel zitten.'
Literaire thriller
Blogroman
12 juni 2020

Recensies

Spanning tot op het laatst!

door: Vickie Nieuwendijk 1 like ebook
Heel erg spannend begin, waardoor je meteen wil weten waar dit naar toe gaat. En als je er dan midden in zit wil je weten hoe het afloopt. Erg knap bedacht ook weer. Ik krijg alleen een beetje een bouqette reeks gevoel bij de superlatieven die soms gebruikt worden om te beschrijven hoe verliefd...