Half één

Rank 166 Gelezen 22 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 33 Favoriet 1 Recensies 5
Thrillers & Spanning   Topics 0
Bij het ontwaken heeft de 43-jarige Daniëlle, die zich al jaren opgesloten voelt in haar huwelijk, geen enkel vermoeden dat haar leven vandaag een drastische wending zal nemen. Net na het middaguur wordt ze in haar eigen auto overmeesterd en bedwelmd. Maar voor ze kan zien waar haar aanvalt, verliest ze haar bewustzijn. Kermend van de pijn, met haar handen gekneveld achter haar rug, komt ze bij in een afgesloten ruimte. ?Was ze op het verkeerde moment op de verkeerde plek? Is ze een toevallig slachtoffer? Of heeft iemand het op haar gemunt? In doodsangst vraagt Daniëlle zich af of ze haar man en kinderen ooit nog terug zal zien. En als we wél weet te ontkomen, waar keert ze dan eigenlijk naar terug???

HALF EEN is de vijfde literaire thriller van de Nederlandse schrijfster Sietske Scholten. Haar boeken staan bekend om de meeslepende situaties en de ijzersterke plots. Sinds 2017 staat haar roman BEET in de top 10 van Bol.com best beoordeelde Nederlandstalige literaire romans.

Literaire thriller
Blogroman