OK nu stop ik er mee

Geert-Jan Helwes neemt ons weer mee in zijn afwisselend en vaak avontuurlijk leven van reizen. Daar over weet hij elke keer weer zeer beeldend te verhalen. Zijn teksten zijn doorspekt met gedachtespinsels, oneliners, smakelijke anekdotes, clichés ... van alles passeert de revue.
Soms moet de lezer even achter de oren krabbelen en zich afvragen: Is dit echt gebeurd? Of is het de duim?
In zijn persoonlijke belevenissen zullen velen van ons een brok van herkenning terugvinden.

Om tot een soort uiteindelijke trilogie te komen, is dit boek het laatste in de OK-reeks, waar 'OK ik ga met je mee!' en 'OK ga je weer met me mee?' aan vooraf gingen.

We gaan samen met deze levensgenieter en humorvolle man nog één keer in zijn geliefde 'oldtimer' camper Crème Brûlée op stap door Nederland en de omliggende landen in Europa.
In smeuïg taalgebruik verhaald hij wat hij meemaakt en voor het nageslacht bewaard wilde houden voordat het vergeten wordt.

IETS BEGINT PAS ECHT ALS HET VOORBIJ IS.

Is OK nu stop ik er mee het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op OK nu stop ik er mee