Oma Vogeltje

Oma Vogeltje

Gelezen 15 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 1 Recensies 0
Junior Spots 2   Topics 0

De jongen Boy uit De kleine walvis van Benji Davies (Prentenboek van het Jaar 2017) beleeft nieuwe avonturen in Oma Vogeltje. Het is vakantie en Boy gaat bij zijn oma logeren, die op een klein eiland woont. Zijn oma heeft het druk met van alles en nog wat en Boy verveelt zich. Op een dag gaat hij er alleen op uit. In een grot vindt hij een klein, gewond vogeltje. Dan wordt het vloed en gaat het stormen. Boy en het vogeltje zitten in het nauw. Gelukkig worden ze door oma gered, en dat is het begin van een nieuwe, hartverwarmende vriendschap… De bekroonde auteur-illustrator Benji Davies maakte eerder De kleine walvis, De kleine walvis in de winter, Het eiland van opa, Het kartonnen kasteel en De Grotteling – stuk voor stuk hartverwarmende prentenboeken met voor peuters herkenbare thema’s. Een nieuw, zelfstandig te lezen prentenboek van Benji Davies over Boy uit De kleine walvis, Prentenboek van het Jaar 2017.

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)