Onze smaak

De aandacht voor oorspronkelijk Nederlands voedsel en Nederlandse drank is groter dan ooit. Oude groenten worden herontdekt, Hollandse gerechten sieren het menu van menig topkok. Een toegankelijke inventarisatie van de typisch Nederlandse producten ontbrak tot nu toe. Onze smaak is een uitvoerig overzicht in woord en beeld van voedingsproducten en dranken die de culinaire geschiedenis van Nederland vormen. Zeer toegankelijk door de alfabetische opzet. Prachtig geïllustreerd met afbeeldingen door de eeuwen heen. Met teksten van een keur van Nederlandse culinaire journalisten De culinaire monumentenlijst volgens Hilary Akers, Jonnie Boer, Bjorn Bruinsma, Mac van Dinther, Jonah Freud, Joep Habets, Hay Hermans, Alma Huisken, Joyce Huisman, Roel James, Will Jansen, Wim de Jong, Klaas Kasma, Onno Kleyn, Carin Leenders-de Vries, Ria Loohuizen, Huib van der Lugt, Kim Maclean, Philip Mechanicus, Christianne Muusers, Angélique Schmeinck, Henja Schneider, Celine The, Merijn van Tol, Karin Vaneker, Janneke Vreugdenhil

Is Onze smaak het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Onze smaak