Op klaarlichte dag
  Luister een fragment

VN:

Op klaarlichte dag

Rank 4131 Gelezen 1256 Aan het lezen 15 Wil ik lezen 188 Favoriet 44 Recensies 48
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 7 Spots 2   Topics 0

Een jonge vrouw, Nathalie, is op de vlucht voor haar gewelddadige ex-vriend. Het kost haar al haar vindingrijkheid omuit zijn handen te blijven. Maar Nathalie is niet alleen op de vlucht voor hem. Ook de politie wil haar spreken, in verband met de moord op haar beste vriendin. Een toevallige ontmoeting tussen Nathalie en rechercheur Julia Vriens brengt de zaak in een stroomversnelling. Nathalie heeft inmiddels een nieuwe identiteit aangenomen en Julia heeft geen idee met wie zij te maken heeft. Maar als Nathalies ex op het toneel verschijnt, verandert dat. Dan blijkt dat niets is wat het lijkt.

Literaire thriller

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Anouk

Kees de Bree Hebban Recensent

Melodrama

door: Kees de Bree 1 like
Verhalen kunnen op tal van manieren verteld worden. Ingetogen, uitbundig, sfeervol, sober, steunend op dialogen of steunend op de zeggingskracht van lichaamstaal. Zet een actrice op een leeg toneel met haar armen en gezicht vol blauwe plekken, turend uit een raam met uitzicht op een blinde muur en...

Reacties op: Op klaarlichte dag