Op reis door ruimte en tijd

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Maak met Govert Schilling een (tijd)reis door de ruimte en ontdek alles over planeten, sterren, ruimteschepen en tijdmachines. Hét boek voor de Kinderboekenweek 2019!

In Op reis door ruimte en tijd van auteur en wetenschapsjournalist Govert Schilling lees je alles over (tijd)reizen in het heelal. Hét boek voor de Kinderboekenweek 2019, die als motto heeft: Reis mee. Dus pak snel je koffer in en stap aan boord!
Bestaan er ruimteschepen om mee naar de sterren te reizen? Kun je een tijdmachine maken? Gaan buitenaardse wezens ook op reis? Komt er een nieuwe reis naar de maan? Als je op reis bent, beleef je de mooiste avonturen, helemaal als je door het heelal reist! In dit boek ga je terug in de tijd én naar de verre toekomst in de ruimte. Vlieg mee van de maan naar Pluto, en reis van de oerknal naar de rand van het heelal.
"Weinig mensen kunnen zo aanstekelijk over ruimtevaart vertellen als Govert Schilling.'
Kidsweek
Junior