9789493245204_front

Palmares

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0

'Palmares' is een begrip uit de sportwereld dat zoveel betekent als een lijst met iemands bijzondere prestaties. Hoe ziet die er voor jou uit? Kenmerkt jouw leven zich door overwinningen, sta je nog voor grote uitdagingen of heb je juist belangrijke wedstrijden verloren? Het leven kent voor iedereen immers ook minder mooie momenten. Voel jij je uiteindelijk een winnaar of een verliezer, of is er overlap tussen beide? Dat wilde Uitgeverij Palmslag in het kader van zijn vijftienjarig jubileum achterhalen met de schrijfwedstrijd 'Palmares'. Ruim honderd mensen stuurden hun korte verhaal op, van fictie tot non-fictie. Verhalen vol overwinningen en verhalen die laten zien dat je eigen palmares net als in de sport grillig kan zijn; het ene moment lijk je de overwinningen aan elkaar te rijgen, het andere moment zijn de kaarten ineens opnieuw geschud. In de bundel 'Palmares' staan de veertien inzendingen die door de jury van de verhalenwedstrijd het best beoordeeld zijn. Ook bevat de bundel achttien prachtverhalen van Palmslag-auteurs, die ingaan op het thema.

Korte verhalen , Literatuur & Romans
Verhalenbundels