Papa is weg

Herkenbare twijfels en vragen van kinderen Levensechte dialogen Met uitgebreide lesbrief Knappe illustraties in rood en zwart In samenwerking met de gevangenis van Mechelen
'Allerliefste mammie van de wereld,' bid ik dan, 'Laat ons nooit of nimmer in de steek. Ik weet het, pappie is niet dood, hij is gewoon een tijdje weg. Zoals anderen even de deur uit gaan om een brood te kopen, maar dan wat langer. Op een mooie dag komt hij terug. Maar wanneer is dat, 'ooit'? En zal hij ons nog wel herkennen dan? En als het binnenkort voetbalkampioenschap is, is hij er dan? Of kom jij anders voor me supporteren?'

Is Papa is weg het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Papa is weg