Pas op breekbaar_voorplat_highres_def

Pas op: breekbaar

Gelezen 28 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 36 Favoriet 1 Recensies 17
Young adult Artikelen 3 Lijsten 2 Spots 2   Topics 0   Leesclub

Een razend spannende psychologische YA-thriller. Volgens Publishers Weekly: 'Een mix van de gemaakte wereld van Gossip Girl en de psychisch gemankeerde werkelijkheid in Gone Girl.' Geheimen, leugens, verraad én vriendschap brengen het verhaal naar een intrigerend slot.

Een spannend kat-en-muisspel
Kate O'Brien is slim. Mooi. Ambitieus. En een leugenaar. Dat moet ook wel als je uit een achterstandsmilieu komt en iets wilt bereiken in het leven, houdt ze zichzelf voor. Als beursstudent aan een prestigieuze privéschool in New York is ze bijna bij haar einddoel: Yale. Om haar kansen te vergroten, richt ze haar pijlen op Olivia Sumner, de it-girl van de school. Haar tactiek werkt en de universiteitspoorten staan op een kier. Kate had alleen geen rekening gehouden met Mark Redkin, het aantrekkelijke maar doortrapte nieuwe bestuurslid van de school. Er ontspint zich een razend spannend kat-en-muisspel tussen Kate, Olivia en Mark, waarbij hun duistere verleden en verborgen agenda de spelregels bepalen.

Young Adult
Fictie 15+
Gottmer
05 april 2017
24 april 2017

Geheimen kunnen je maken of breken

door: Iris Windmeijer 1 reactie 1 like

Het leven op een privéschool is perfect, en op Waverly helemaal. Alle meiden zien er perfect uit, wonen in geweldige penthouses en laten zich per limo naar hun koffiedates brengen. Maar schijn bedriegt, want onder al die schone schijn gaan veel geheimen schuil. Waarom slikt Olivia pillen? En wat...

Reacties op: Pas op: breekbaar