Pas op: gevaar!

Hilarisch handboek over het voorkomen van gevaarlijke situaties

In dit supergrappige, rijkgeïllustreerde handboek leert dr. Noel, zelf erkend gevaarkunde-kenner, je alle vormen van gevaar te herkennen én voorkomen (en dit is zeker niet alleen bedoeld voor bangeriken!). Maar de lezer is gewaarschuwd: van begin tot eind moet je hardop lachen (wat gelukkig wel behoorlijk veilig is). Zo lees je in dit hilarische verslag van dr. Noel (een volwassen man die altijd een helm draagt, want je weet maar nooit…) hoe je een tandenborstel van een gemene slang onderscheidt, wat je moet doen als er een haai uit de wc komt terwijl je er net op zit, waarom robots zich voordoen als aardige oma’s en wat te doen als er een vulkaan uitbarst onder je huis (namelijk eerst en vooral uitsluiten dat het de barbecue van de buren is). Want: een ongeluk zit in een klein hoekje, dus we kunnen maar beter voorbereid zijn!

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is Pas op: gevaar! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Pas op: gevaar!