Peachez, een romance

De Standaard:
Elsevier:

Peachez, een romance

Rank 3639 Gelezen 542 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 198 Favoriet 23 Recensies 76
Literatuur & Romans Artikelen 4 Newsroom 1 Lijsten 5 Spots 9   Topics 0   Leesclub

Voor Peachez, een romance heeft Ilja Leonard Pfeijffer zich gebaseerd op een waargebeurd verhaal: dat van een professor in Amerika die verliefd wordt op een fotomodel dat hij surfend op het internet leert kennen en voor wie hij een alles overstijgende liefde gaat koesteren die zijn leven overhoophaalt. Uiteindelijk blijkt zijn liefde te zijn gegrond op een fantasie. Maar geldt dat niet in wezen voor alle liefdesrelaties?
Peachez, een romance behandelt het moderne fenomeen van catfishing en zo ook het eeuwige thema van de zoektocht naar geluk in de liefde, maar het is ook een filosofische roman die leest als een thriller.

De Arbeiderspers
14 februari 2017
14 februari 2017

Tijdloze tragikomische romance in een hedendaags jasje

door: Barbara Gerritsen 5 likes

“Toen mijn oog viel op de binnengekomen e-mail die was verzonden door een afzender die zich Sarah noemde, zonder achternaam en zonder de karakteristieke subjectregel die over het algemeen wordt gebruikt om een korte samenvatting van de inhoud te verstrekken, was mijn eerste vermoeden dat het spam...

Reacties op: Peachez, een romance