Pluk de dag

Iedereen weet dat de mooiste dingen in het leven niet te koop zijn… maar in een wereld waar reclames regeren en we om het hardst consumeren, willen we dat nog wel eens vergeten. Pluk de dag: Inspirerende ideeën voor een leuker leven is een warm, doordacht en geestig alternatief dat ons eraan herinnert dat de écht belangrijke dingen in het leven bijna geen cent hoeven te kosten. Alvast een paar tips: kijk naar de sterren; houd een dagboek bij, maar schrijf maar 1 regel per dag; ga eens lekker uitwaaien in het bos of de duinen; of teken je familie met de kinderen. Met zijn vlotte toon, prachtige illustraties en vele verrassende tips en informatie is dit typisch zo’n boek dat je even een glimlach op je gezicht bezorgt. Of je net dat ene zetje geeft om de dag eens anders te beginnen.

Is Pluk de dag het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Pluk de dag