Meer dan 6,8 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
×

Red de witte walvis - makkelijk lezen

Geronimo is blij.
Hij gaat met Patty naar Walvisbaai!
Samen op pad, denkt hij. Leuk!
Maar dan gaat zijn hele familie ook mee.
Nee, hè!
Walvisbaai is ook anders dan hij dacht.
Het is er vies. Het hotel is duur.
Het strand is vol.
En Geronimo raakt zijn zwembroek kwijt.
Maar dan ligt er een walvis op het strand.
Red de witte walvis!

Gratis Geronimo Stilton leeslegger bij het boek!
Toon details

Recensies (1)

Schrijf een recensie

Is Red de witte walvis - makkelijk lezen het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Red de witte walvis - makkelijk lezen

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.