9789403642130_front

Retour Walhalla

Arie Pieters, woonachtig in 's-Gravendeel, is in het dagelijkse leven o.a. actief als fotograaf, tekstschrijver op het gebied van reclame &promotie en freelance correspondent voor een regiokrant. Eerder schreef hij boeken over de monumentale bomen en de natuur in de regio waar hij zelf woont; de Hoeksche Waard. Hij is van jongs af aan altijd al geïnteresseerd geweest in vogels, dieren en de natuur in het algemeen. Acht jaar geleden begon hij met dagelijkse bezoeken aan een ‘oude bekende’: Een zwarte kraai die hij als jonge vogel in de zomer van 2006 had leren kennen. Maar de dagelijkse avonturen beginnen in de loop van 2014, als de jonge vogel van toen inmiddels een wederhelft heeft gevonden én een eigen territorium. In dit zevende boek over dit dynamische duo kijken we d.m.v. korte verhalen terug op de periode 2019-2021 en brengen we de belangrijkste conclusies, feiten en wetenswaardigheden die de afgelopen acht jaar hebben opgeleverd samen. De lezer zal dan ontdekken dat niet hun spreekwoordelijke slimheid, maar iets heel anders als voornaamste feit naar voren komt…. En dat de realiteit soms echt verbazingwekkender is dan fantasie.

Mijnbestseller.nl
24 november 2021