Revanche in de Andes

Revanche in de Andes

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Non-fictie Artikelen 1 Top25's 1   Topics 0
Revanche in de Andes beschrijft een 26.ooo km lange fietstocht dwars door Zuid-Amerika, waarbij Frank van Rijn geconfronteerd wordt met ruwe steenslagwegen, hoge passen, velgen die het langzaam begeven, mieren die zijn tent afbreken, ijzig koude nachten in het Andesgebergte en klamme hete nachten in het muggenrijke Amazonegebied.

Het boek geeft een boeiend en vaak vermakelijk relaas van de tien maanden durende monstertocht door Venezuela, Colombia, Ecuador, Peru, Bolivia, Argentinië, Paraguay en Brazilië.

Zoveel moois en interessants had Zuid-Amerika Van Rijn te bieden, dat hij op geen stukken na alles kon zien wat hij wilde en na afloop van de reis bleven er, behalve de mooie herinneringen, duizend-en-één redenen om nog eens terug te keren naar dat overweldigende continent.
Reizen & Talen , Literaire non-fictie
Uitgeverij Elmar B.V.
29 januari 2009

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,99 Bestel het e-book € 8,95

Lezerswaarderingen

Artikelen over Revanche in de Andes

Meer artikelen

Lezersrecensies (1)

Prestatie

door: EMBV 1 like
Frank van Rijn beschrijft zijn tweede fietstocht door Zuid-Amerika: Venezuela (Caracas), Colombia, Ecuador, Peru, Bolivia, Argentinië, Brazilië en weer terug naar Caracas. Het is zo geschreven alsof je er zelf op de fiets naast rijdt en alles mee bevalt, de mooie dingen en soms ook minder leuke...