Room Service

Room Service

Gelezen 176 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 121 Favoriet 9 Recensies 16
Young adult Artikelen 1 Newsroom 3 Lijsten 3 Spots 3   Topics 0

Het is bijna zover. De datum die ik nooit meer zal vergeten. Het is de dag waarop ze haar hebben vermoord. En het wordt de dag waarop ik een van hen zal vermoorden.
Vier vrienden vieren een verjaardag in een luxe hotel. Maar wat begint als een leuk weekend slaat al snel om in een regelrechte nachtmerrie. Iemand stuurt berichten naar hun kamer, berichten die steeds meer onthullen over wat er een jaar geleden precies is gebeurd. Wat de boodschapper wil is duidelijk: wraak. Een van de vier zal zich moeten opofferen. En als dat niet gebeurt, zal hij zelf iemand kiezen… Net als in het veelgeprezen Escape Room en Fright Night zoekt Maren Stoffels de dunne lijn op tussen lekker griezelen en doodsbang zijn.

Kind & Jeugd , Young Adult
11 september 2019

Evy De Brabander Hebban Recensent

Spannende wraakactie

door: Evy De Brabander

Kate viert haar verjaardag in hotel Riverside met haar beste vrienden Fender, Lucas en Linne. De laatste is nieuw in de groep en weet niet dat de andere drie een nare smaak hebben bij deze verjaardag, want precies een jaar geleden gebeurde er iets verschrikkelijk met hun vriendin Isolde. Het...

Reacties op: Room Service