Room Service

Het is bijna zover. De datum die ik nooit meer zal vergeten. Het is de dag waarop ze haar hebben vermoord. En het wordt de dag waarop ik een van hen zal vermoorden.
Vier vrienden vieren een verjaardag in een luxe hotel. Maar wat begint als een leuk weekend slaat al snel om in een regelrechte nachtmerrie. Iemand stuurt berichten naar hun kamer, berichten die steeds meer onthullen over wat er een jaar geleden precies is gebeurd. Wat de boodschapper wil is duidelijk: wraak. Een van de vier zal zich moeten opofferen. En als dat niet gebeurt, zal hij zelf iemand kiezen… Net als in het veelgeprezen Escape Room en Fright Night zoekt Maren Stoffels de dunne lijn op tussen lekker griezelen en doodsbang zijn.

Redactionele recensie

Recensies (20)

Meer recensies

Is Room Service het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Room Service