Russische roulette

Russische roulette

Gelezen 8 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 15 Favoriet 0 Recensies 1

‘Russische roulette’ is een internationale politieke thriller van bestsellerauteur Joel C. Rosenberg. Een nucleaire alliantie tussen drie wereldmachten zet de hele wereld op scherp.

De schrikwekkende alliantie tussen Rusland, Iran en Noord-Korea staat op scherp. Marcus Ryker moet koste wat kost uit handen van de Russische speciale troepen zien te blijven – en zo snel mogelijk met het Witte Huis onderhandelen over de man die verantwoordelijk is voor de wereldwijde paniek: de Russische dubbelagent Oleg Kraskin. Als Marcus ontdekt dat Noord-Korea kernwapens wil verkopen aan Iran springen alle seinen op rood. Kan hij samen met Oleg een manier vinden om wereldvernietiging te voorkomen?

Joel C. Rosenberg is een Amerikaanse New York Times bestsellerauteur van politieke thrillers. Eerder schreef hij onder andere ‘Het Kremlin Complot’.

Over ‘Het Kremlin Complot’:

‘Actueel als vanouds. Een ijzersterk complotverhaal.’ – EO-Visie *****
Wijzigen
KokBoekencentrum Fictie
04 juni 2019

Lezersrecensies (1)

Een pageturner eersteklas

door: Fijnzinnig5490 1 like
Ik kan er geen genoeg van krijgen: de thrillers van Joel C. Rosenberg. Elke keer weer levert hij een exemplaar dat me al na een zin of vijf in zijn greep krijgt en vervolgens meesleept naar het eind. Ook dit vervolg op ‘Het Kremlin Complot’ over een nucleaire alliantie tussen drie wereldmachten...