salomonsoordeel

Salomonsoordeel

Gelezen 32 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 38 Favoriet 5 Recensies 12
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 1   Topics 0

Een kort moment van onoplettendheid verandert het leven van Sanne en David Soesterberg voorgoed. Hun anderhalf jaar oude dochter Marit verdwijnt tijdens een dagje strand en blijft spoorloos. Vijf jaar later zitten beiden emotioneel uitgeput aan de rand van de afgrond en besluiten ze hun laatste troef in te zetten: ze werken mee aan een tv-uitzending van misdaadjournalist Eric de Winter. Er komen honderden nieuwe tips binnen, waarvan enkelen leiden naar een klooster in Wallonië. De zoektocht brengt ze uiteindelijk naar het dorpje Vielsalm in Franstalig België. Alles wijst erop dat de zevenjarige geadopteerde dochter van het gezin Phillipart eigenlijk Marit Soesterberg is. Dat is het begin van een enorm getouwtrek tussen Nederlandse en Belgische autoriteiten om de waarheid boven tafel te krijgen. Als het uiteindelijk allemaal te lang duurt is het Sanne Soesterberg die haar geduld verliest. Ze neemt het heft in eigen handen en gaat de confrontatie aan met de familie Phillipart.

Thriller
Ellessy Crime